mustafayamaninannesi Sunshinemom 3 ay önce çekirge doruk 1000 TL demişti doruk bebeği olduğu için doğumu orda olmuştu 900 küsüre mi ne düşüyordu şimdi fiyatlar ne bilmiyorum
mustafayamaninannesi Ben eskiden dorukta çalışan Yusuf beye yaptırdım kliniğinde çekirge dorukta Osman bey vardı muayene etmişti sünnet düşünürken pek beğenmedim onda. Yusuf beyi tercih ettim kendim de bulundum sünnetinde
Sunshinemom mustafayamaninannesi anladm tşk ederm.osman beyi neden beğenmedinz acaba? Tek doktor var maalesf
mustafayamaninannesi Sunshinemom hafif sağa doğruydu oğlumun pipisi bunu farketmemesi bir hata bana göre bide ilgi alakasından memnun kalmadım diyebilirim hadi göster de git der gibiydi yeterli bilgilendirmeyi yapmadı kafamdaki bütün soru işaretlerini Yusuf beyde çözdüm fiyatlar hemen hemen yakındı bende bulunmak istediğim için Yusuf beyi tercih ettim ama çok çok memnun kaldık