Benim de bebeğimde oldu antibiyotikli krem kullandım sürekli masaj yaptım YouTube da nasıl masaj yapılır videolar var bende iki kere doktora götürdüm hepsi masaj dedi damla verip yolladılar steril olsun diye masaj yaparken elime sırtına koyduğum bezi geçiriyordum emzirirken yapabilirsiniz çünkü rahatsız oluyorlar günde 3 4 kere yaptım bi ayı buldu geçmesi sürekli masaj yapman yeterli