Dnacar83 yani bilmiyorum ben bu konularda biraz esnekligi severim. Eşimi her gün seviyorum, ona her an değer veriyorum. An geliyor güzel bir hırka begeniyorum veya saat zamansız hediye alıyorum. Ama evlilik yıldönümü diye eşime hediye aldigim olmadı 4 senedir. Ondan da beklemem. Yemeğe çıkabiliriz durumumuz uygunsa, yada evde güzel bir softa hazırlayabiliriz birlikte, bir film izleyebilir eski güzel anılarımızı anlatabiliriz. Maddesel değil maneviyat ağırlıklı dusuncelerim.