Glysrcn Kattyperryy her gün değil günde bi kaç kez bile kullanılır.hiç bi zararı yok sadece temizlerken çok vakum yapmamaya çalışın
anataraf1leoparbenim Ben 7 kez felan kullanıyorum hasta olduklarında hemde küçük olanlardan değil bildiğiniz izotonik alıp 5 lik enjektörle temizlerim burunlarını yavruların sümkürmeyi bilmedikleri için hem sesleri açılıyor hem burunları akmıyor kuzum
Aslanbilal Deletedmom789 her gün temizlerseniz burnu ve boğazı çok rahat eder ve sık sık hastalanma.youtube da osman gönülal doktor var her emzirmeden önce öneriyor branşları temizlediği o söylüyor
Aslanbilal Ben de hergun temizliyorum sfizyolojik ile bazen günde 2 kez hatta çok daha iyi nefes alıyor o zman
Deletedmom789 Aslanbilal anlıyorum fakat 15.5 aylık ikizlerim, iki kere falan hastalandılar, bir kere antibiyotik kullandılar sadece ☺️ gerekmedikçe kullanmıyorum.. evin nem ayarı doğru olursa akıntı da olmaz
Aslanbilal Deletedmom789 odanın nem ayarını yapabiliyorsanız o da çok önemli tabii baya rahatlatır. Serum fizyolojik ile de sekresyonlar çok çıkıyor burnundan ve boğazından illaki yapılırsa fayda eder ama yapılmazsa da hastalanacak diye şart yok tabii. Maşallah bebislerinize bu arada