Asya03 Doğuma kadar hep ağda yaptırmıştım Doğumdan sonra dikişlerden korkuma bir kere jilet yaptım ama nasıl berbat bişeymiş bu jilet hemen ertesi gün çıktı ve batmaya başladı hep dikişlerim iyileşene kadar dokunmadım daha zaman bulabilirsem hemen Ağdaya🙄