Ya arkadaşlar boşuna laf anlatmayın. Saçma yani. Hala doğru bi şey yapmış gibi arkasında duruyor ama öyleydi ama böyleydi diyor. Resmen dalga geçiyor. Saydığı ama’ların mantıklı olduğuna kendi inansa, dediği gibi gerçekten haklı olsa neden fake hesaptan yazsın. Bu kişi zaten haksız olduğunun farkında bence. Kalkıp bi hata yaptım pişmanım dese kimse de üstüne gitmezdi ama nerdeeeee. Hakarete bak hakarete. Çirkin olmuş eskiden daha güzeldin beğenirdim seni ama bu halin olamamış deseydin, gitmiş alenen hakaret etmişsin ya.