Ben de bu sanal zorbalar, klavye delikanlıları hangi kafayı yaşıyor diye merak ediyordum bu kafaymis .. Kadın güzelken çirkin olmus (sana göre cirkin) ve bu sana onu domuza benzetme hakkını veriyor oyle mi ? Savunman bu mu yani ? Gercekten mi ? Ve kendini hakli buluyorsun.. senin görsellik algin, çirkin bakışların onun burnunu domuzla bagdastirdi diye ona bu yakıştırmayı yapman yapmakla da kalmayıp avkca soyleecek cüreti kendinde bulman gayet normal mi ? Onun da bunu anlayışla karşılayıp sana yaa gercekten domuza mi benzemiş şeklinde arkadaşça bir yorum mu yapmasını bekliyordun merak ettim doğrusu?