Nurnurnaz123 Kızlar ya ben birine domuz gibi olmuş burnun dedim oda hakaret ettiğin için IP ADRESİNDEN DAVA AÇAÇAM YAZMIŞ BU KİŞİ ÜNLÜ YAPAR I YAAA ? Fake hesaptı bu arada
kenankaan Nurnurnaz123 eğer karşı taraf şikayetçi olursa, ip adresin siber büro tarafından bulunur, fake hesap açarak tanınmayacagınızı zannetmeyin, girdiğiniz telefonun interneti, yada evdeki Wi-Fi sen IP bilgileri devamlı kayıt altındadır. Geçmiş olsun
Buse60 Nurnurnaz123 su milletin orasıyla burasiyla neden dalga geçersiniz acaba sizene burnundan dudağından dava açsa haklı yani milleti neden elestiriyosunuz burda sizi elestirseler bı ton laf yaparsınız kıyamet koparirsiniz ama.
Caglarass Nurnurnaz123 Açabilir. Arkasında durmayacağınız şeyleri ağzınıza almazsınız sizde bundan sonra
Nurnurnaz123 kenankaan ama komşudayım yaptım bunu bide onun internetine bağlıydım kadına mu gider bu suç
kenankaan Nurnurnaz123 maalesef komşumuz olan kadın zan altında kalacak, ancak o da interneti sizin kullandığınızı şifresini başkalarına da verdiğini söylerse takipsizlik alabilir.
Buse60 Nurnurnaz123 kendini öyle beğeniyor demek ki bize düşmez onu eleştirmek bu arada kim bu ünlü merak ettim
buzlulimonata Nurnurnaz123 o zaman burnunuz yakismamis deseydiniz. Ayni seyi komsunuz yapsa yüzüne direkt domuz gbi olmus dermisiniz. Acar muhtemelen ki acmali da yani insanlar da yaptiklarinin cezasini cekmeli
Metesmom Nurnurnaz123 O öyle istemiş demek ki. Birini beğenmemek ona böyle bir şey söylemeyi mi gerektiriyor?
Wolverine Nurnurnaz123 yani başka birine hakaret edip sonrada böyle korkmak… Domuz gibi ne demek çok çirkin. Sorunuza gelecek olursak evet şikayetçi olursa siber zorbalıktan dava açılabilir.
Nurnurnaz123 Wolverine korkmuyorum ki lafımın hala arkasındayım kadın çok güzelken çirkinleşmiş bende delikleri gözüküyor diye domuz dedim
Birsenkerim Nurnurnaz123 evet hakaret normal bişey olsa herkes birbirine hayvan ismiyle hitap ederdi.
kenankaan Nurnurnaz123 domuz demek tabiki de hakaret, birini küçültme rencide etmek maksadıyla herhangi bir hayvana benzetmek hakaret suçunu oluşturur.
Annis-ogul Nurnurnaz123 sen onu öyle asagiladiktan sonra o istediğini der kusura bakma ama.sonradan boyle korkuyla yaşayacağına milletin orasina burasina laf etmeyin
Sevvaldal Nurnurnaz123 ıp adresinden bulurlar sizi çok rahat. Uğraşmak isterse de hakaret davası açabilir.
SimaBeste Nurnurnaz123 kendi resmini koysana bizde seni eleştirelim , neden kıskançlığını böyle belli edersiniz anlamam ki ? Dava açsın bence , bide onların avukatida saglam olur
Nurnurnaz123 SimaBeste iyide kadın çok güzelken gitmiş kendini çirkinleştirmiş burnunu yukarı Doğru deliklerini açmış domuz gibi olmuş dedim çünkü güzelken çirkinleştirdi kendini
Egeanul Nurnurnaz123 neden bir insanın kişiliğine ya da görünümüne hakaret ediyorsunuz? Önce kendine bakar insan. Yapmayın şunu. Bence de gitsin açsın yani dava.
Wolverine Nurnurnaz123 kendini öyle güzel hissediyorsa size laf düşmez. Keşke insanların kararlarına özel hayatina saygı duymayı bilsek….
Deletedmom896 Nurnurnaz123 İnşallah yapar yapabilir ! Ayıp değil mi Allah’ın yarattığı bir Kul’a kulp takmak bi bitin Ya sevmiyor olman demek O kişiye mobing yapabileceğin anlamına gelmiyor.Umarım ceza alırsınız da insanlara şu şiddeti yaşatamazsınız bir daha.
Nurnurnaz123 Deletedmom896 kadın estetik yapmış çok güzelken kendini çirkinleştirmiş burun deliklerini havaya kaldırmıştı Allah’ın yarattığı burun olsa tamam da kendi bozmuş yaaa
trajikomiksiniz Nurnurnaz123 evet açarlar sonuna kadar da haklı. Yani kim oluyorsunuz da fake hesap açıp millete sallıyorsunuz anlamadım, inşallah bulur sizi bi bitmediniz!
SimaBeste Nurnurnaz123 bak tatlım onların avukatı çevresi sağlam dava 1 haftaya bile açılabilir ve donuna kadar alırlar , cunku onlar ciddi anlamda iyi avukatlarla çalışırlar
balyanakannesi2 Nurnurnaz123 o kendini öyle beğenmiş bu seni ne ilgilendirir. Domuz gibi olmuş ne demek çok iğrenç.
Olric11 Nurnurnaz123 açar hem milletin burnundan sizene domuz felan ne kadar ayıp isterse domuz burnuda yaptıra bilir sizene kimene geçmiş olsun