Hidra Merhaba 🐛 Bebeğim yakında 1 yaşına girecek, Ankara’da havalar baya soğuk, bebeğimi arada goturebilecegim yerler arıyorum. Burayi deneyimleyen anneler varsa tavsiyeleriniz nelerdir Teşekkürler
Nltka Ay ben kütüphaneciyim . Çocuk Kütüphanesi değiliz ama çocuk bölümümüz de oyuncaklar ve okuma yazma bilmeyen grup için çok güzel eğitici oyuncaklar var . Bakıcımız az önce getirdi oynadı gitti . Kesin gidin bence çocuk kütüphanesiyse hele daha çok donanımlılardır
Hidra Nltka teşekkür ederim güzel bilgilendirmeniz için 🌼 Sincan’da mi kütüphaneniz ? Bir kutuphanenin çocuk bölümü var mı nasil anlaşılır acaba
Hidra Ebrarrrr Sincan’da hiç seçenek yok maalesef. Dogumgununde lunaparka götürsem çok uzak hasta etmek istemiyorum, gimsanin üst katı çok kalabalık ve bize uzak. Park disinda bir etkinlik bulmak istiyorum 🥰
Nltka Hidra yok ben Sakarya’nın bir ilçesinde kütüphaneciyim. Zaten eğer adı bebek kütüphanesiyse onlara özel oyuncaklar Kitaplar vardır görür görmez anlarsınız merak etmeyin. Mesela benim çocuk bölümümü annelerden önce çocuklar hemen biliyor ve koşarak karıştırmaya geliyorlar
Ebrarrrr Hidra bende aslında Sincan da oturmuyorum ama sosyallik olması açısından araştırıyorum değişik ortama gidelim diye burayı gördüm etkinlikler falan hazırlanıyomuş ama 1 yaşa göre nasıl olur acaba bilemiyorum
Mirac_bbk Hidra metromol de oyun alanı var çocuklar için ücretli biz oğlumla her hafta giriyoruz çok eğlenceli oğlum çıkmak dahi istemiyor. Kum havuzuna kadar var deneyin derim Sincan merkezden otobüsler gidiyor aracınız yoksa
Senaatalan Hidra Göksu Harikalar diyarı Optimum oyun alanı Metromall oyun alanları Evcil hayvan parkı Sera park Sincan da çok fazla seçenek var aslında :-)
Hidra Senaatalan çok teşekkür ederim hangilerine gidebiliriz bir bakayım 🥰 evcil hayvan parkına gittiniz mi daha önce acaba
Oykubetul Hidra iyi akşamlar ben kızımı götürüyorum günde 2 saat saatini siz belirliyorsunuz sabah8 den akşam 6 ya kadar bi pazar kapalı çocuklar için çok güzel oyuncaklar var ve egiticide kizim Nisan 1 de 2 yaşına girecek surekli okul diyip duruyo 🙃🙂