Arkadaşlar 3.5 aylık kızım var ve sütüm öyle dolu dolu değildi bugün Bir tarif denedim ve göğsüm sanki dolu dolu oldu hemen size de yazmak istedim tereyağında yumurtayı iyice karıştırdım pişirdim az soğudu üzerine pekmez döküp yedim vee tabii içim yandığı içinde bol bol su içtim kimileri ise tereyağında pekmez ısıtıp ekmek banıp yiyormuş onu da denedim oda güzel susatıyor bence denemeye değer ❤️