ikiprensannesii2 Bahcemin_gulu Bende almıştım oradan memnun kaldım fakat kalıpları küçük oluyor alacak arkadaşların bilgisi olsun
ikiprensannesii2 Bahcemin_gulu Doğrudur ben ayına göre almıştım 🙈☺️ Şimdi tecrübeliyim sizin gibi yapıyorum