Ege52 Şu ekonomik şartlarda güzel bir şey bence Kasım indiriminde zaten bir çok ürünü sürekli indirime koydular birde böyle çarklar bence çok iyi geçen gün alışveriş yaptım 5 parça eşya aldım normalde 434 TL tutuyor Kasım indirimi çark indirimi derken 296 TL ödedim aldığım 2 takım kıyafet bana bedavaya gelmiş oldu almaya zaten alacaktım ama şu 500 TL çıkan var mı bende merak ediyorum keşke çıksa yani 🤣