EminEymen15 benim oğluşumda sağlık ocağında kilosu fazla çıkıyor, hastenede az çıkıyor🤦🏻♀️ 2825 kilo ile doğdu 2600e düştü. 4.ayımızda 6 kilo idi. Her iki yerde de bol bol emzirmelisin, kilo alımı az denildi. 10 gün sonra 6 aylık olucaz bakalım kontrollerde ne dicekler 🤷🏻♀️