Ateşi hiç çıkmadı ama aşı sonrası bütün uyku düzeni bozuldu sürekli ağlıyo sürekli memede durma isteği bi huzursuzluk oldu oğlumda 🤦🏻♀️ Bugün 1 hafta oldu biraz biraz toparlıyo ama ben bittim gece gündüz uykusuz sürekli ağlaması kucakta durması oy oy her aşı sonrası vahlanıyorum böyle