Thebabyy Yine heycan yaptım bildiğim tarifleri unuttum 😪😂 Yarın misafirim var kızlar öğlen için çayın yanına kolay ama güzel tarifleriniz varmı…..
Ayseege6156 Thebabyy dereotlu popaça yap mayalamaya gerekte yok onu hemen oluyor pratik ıslak kek yapabilirsin
FatmaKrbkl Thebabyy browni kurabiye güzel oluyor kısı da varmış yeter e zaten yemekli misafirmiş çok da şey etmeye gerek yok bence 😂
biricik34 Thebabyy kupta kadayıflı muhallebi inanılmaz kurtarıcım oldu. 3-2-1 popaça, hindistan cevizli kurabiye , rus salatası falan yapıyorm
Ayseege6156 Thebabyy bu canım tarif ben sadece sosunu ölçüye göre daha fazla yapıyorum o zaman daha ıslak içine işlemiş oluyor
Hibou Yarın akşama da benim çaya misafirim var çiğ köfte yaprak sarma limonlu Cheesecake elmali kurabiye tart kalıbına kek ve yalancı tavuk göğsü ayarladım 😊