Dün meme reddi yaşıyoruz birden emmeyi bıraktı diye post açmıştım gece kızım tıkanıp tıkanıp uyandı içinden hırıltısı var ya üşüttü yada hastalık kaptı sanırım yavrum bu yüzden emmiyormuş çok üzgünüm 3 bucuk aylık bebeğime bakamadım ben mi hasta ettim diye kendimi yiyip bitiriyorum dr a gitmeden evde uygulayabileceğim yöntemler var mı? Ağrısı vardır diye biraz calpol verdim şimdilik uyudu. Bir yandan eşimin tarafını suçlayıp ateş püskürüyorum kaç kez dedim daha çok küçük ağzının içine girmeyin şu çocuğunn😡