Tugceguldal o zamanlar ben 2 2 buçuk saate bir yediriyordum. 90 cc kadar içiyordu benim bebeğim. Yedirdikten sonra karnına baskı yapmıyorduk eğimli bi şekilde yatiriyordum hep reflu yatağını trednyoldan almıştık. Kucagimizda tutarken bi elimiz göğsünde diğer elimiz popsunun altından denk gelecek şekilde tutmamizi demsiti doktor. Yani karnına baskı olmayacak. 2 aylık bide çok küçük daha reflu yatağında bile yan yatır ki uyurken kusabiliuorlar