Bugun oglumun agrisi var diye doktora goturdum ve doktor surekli yerden bseler aliyorsa agzina ondan enfeksiyon kapmistir dedi dis dipleri bogazi hatta dudagi yara olmus yerden bseler almasin dedi zor gecen bi enfeksiyon dedi kizlar cok uzuluyorum boyle olupda grcen oldumubkac gunden geciyor nasil bi yol izlemeliyiz kan aldi doktorumuz bekliyoruz 2 yasinda cocugum hic bi yemiyor gucden dusecek diye de korkuyorum