Annebebek58 ben de 16günlük anneyim bu durumu ben de yaşıyorum çocuk doktorumuz açlıktan olduğunu söyledi ve mama işe doyurmam gerektiğini söyledi böyle olduğunda, zaten vermezsem sonunda ağlama krizine gidiyor🥺 çok üzülüyorum ben de, inşallah artar sütümüz ve yeter bebişlere🙏🏻 Emzirme sonrası doymadığını hissedince mama veriyorum ben istediği kadar