Brfar benim oğlum 6 aylık ama doktor bu düzen şimdilik 8. Ay kontrolüne kadar böyle demişti. Sabah kahvaltı (yumurta sarısı, keçiboynuzu özü, biraz labne, biraz avokado) karıştırıp veriyorum mesela. Öğlen meyve+yoğurt öğleden sonra kemik suyunda sebze veya onun yerine bebek tarhana çorbası. Porsiyonlar yarım çay bardağı kadar olacak demişti doktor yanına da süt veriyorum (süt hala ana öğün) 🙋🏼♀️