Arkadaşlar kızım 35+0 da doğdu suan 4 ay 14 gunluk 18.01.2019 da ama gerçek doğum tarihi 22.02.2019 du şimdi sorum şu biz şuan 18. Haftayı bitirmek üzereyiz ama 10 gündür kızımda bir hâller var emmek istemiyor ne kucakta ne yatakta ne arabada durmuyor kafayı yemek üzereyim uykusuzluktan ve kızımın bu durumuna üzülmekten dudağımda uçuk çıkıyor boğazım sisiyir kolum ağrıyor vs vs atak haftasında miyiz acaba gerçek doğum tarihine göre yeni girmiş oluyoruz sanırım ama doğduğu tarihe göre bitmek üzere bu geçici durum mu gerçekten takatim kalmadı babasında durmuyor gurbetteyiz benden başka kimse yok artık gücüm kalmadı lütfen bir akıl verin