BarisGlc minikmelegimmmm evet kendi kendine duramıyor hiç sırtüstü yatırsam ağlıyor kucakta biraz daha sakinleşiyor gezerken ama dün biz de hiç sakinleştiremedik hep ağladı uyumak isteyip direniyor bir de doğru dürüst emmiyor da 3 ay 20 günlük
minikmelegimmmm BarisGlc nerdeyse aynıymış kac haftalık dogdu bız 4 Ağustos dogumluyuz 38+6 haftalıktı. Bızımkı de sadece kucakta susuyor yuz ustu asla durmuyor cıglık atıyor sırt üstü de camı ısterse yanından gıdınce aglıyor cok ılgınc ya sakin bebek gitti yerine baskası geldi. Sen nasıl uyutorsun ben bazen mecbur emerek bazen de sallayarak 😔 sallamaya karşıydım ama mecbur kaldım dun 7.30dan 11e kadar uyutmaya çalıştık uyumadı salladık yoruldu en sonunda ama onda da gece süreklı uyandı
BarisGlc minikmelegimmmm biraz mayışınca emzik verip yatağına yatırıyoruz poposuna vuruyorum pat pat öyle uyuyor çoğu zaman ama dün baya ağladı yatmadı evde bebek arabasında uyudu 39. Haftada doğdu 28 temmuz
minikmelegimmmm BarisGlc benımkı emzık tutmuyor kac tane denedım yok ce cok yoruluyorum emzık tutmadıgı ıcın hep emmek ıstıyor 😓
BarisGlc Şuan atakta görünüyor bizim bebekler zaten 14,5 19,5 haftaları arası inşallah geçince düzelir
minikmelegimmmm BarisGlc ınsallah yaa ben ıstıyorum kı duzenlı uyusa duzenlı beslenme saatı olsa keske hıc doğduğundan berı duzen oturtamadım çok üzülüyorum
Eelcinn minikmelegimmmm 3 ay 5 gunluguz ama bi haftadir durum dediginiz gibi. Atağa da 4 gun var. Gaz mı atak mı yoksa sadece huysuzluk muu hepsi birbirine karıştı🙄
endoplazmikretikulumiste endoplazmikretikulumiste lavanta yağı denemelisin acilen benim bebe uyumaya başladı çarşafınınkenarına yada bir mendile birkaç damla damlat yakınına koy yanında yatıyorsanda kendi boynuna da sür mışıl mışıl uyuyor
CahideBurak Bizde gece uykusu nedir bilmiyoruz sallanarak yada kucagimda emerek uyumak istiyor ama gellikle emerek uyumak istiyor kaç defa sabaha kadar o şekilde uyuduk bilmiyorum yani
minikmelegimmmm BarisGlc ustunden bayağı bır seyler gectı meme reddı vs şimdş hiç bellı olmuyor bazen bır saat bazen yıne yarım saat uyuyor. Ikı saat uyudugu nadir yani ben de alıştım gece erken uyutmaya çalışıyorum zaten çok da uyanıyor gece sanırım duruma alışmaya basladım 🤣