minikmelegimmmm Sedefe uykusu olunca da ağlıyor her seye bu sefer ya süreklı emmek ıstıyor da kucakta gezdır dıyor cnm
Sedefe minikmelegimmmm ben ayakta gezerek emziriyodum başka türlü ne susuyor ne uyuyordu ama çok şükür ki geçti, hala yarım saat anca uyuyor ama en azından yere atınca kendi kendine oyalanmayı biliyor uykusu gelince kucağıma aldığım gibi uykuya dalıyor
minikmelegimmmm Mervesahin59 evet uyku egıtımı düşünüyorum 5-6 aylıkken bakalım bir de dürtme teknıgını kullanayım teşekkür ediyorum
minikmelegimmmm 2prenses1anne teşekkür ediyorum cnm budizz duydum pahalı ama işe yarar mı ki yararsa alırım valla
2prenses1anne minikmelegimmmm rica ederim ama zaman zaman oluyor biraz sabır bebeğiniz daha önemli diğer işleri boş yere takmayın bebeğiniz uyudu sizde kapatın gözünüzü o bile size iyi gelir kanguruyu takın gezin durmuyorsa bende iki kızımda öyle yaptım çok büyük kurtarıcı olmuştu bana
VMS minikmelegimmmm benim de aynıydı 5.5 aylığız yine aynı hiç kafama takmıyorum her bebek aynı değil deyip geçiyorum
Ktbkrd minikmelegimmmm sallama daha erken bıraktırılabilir ama emzirerek çok çok zor aslında keşke ikisi de olmasa ama zor biliyorum
minikmelegimmmm 2prenses1anne oyle yaptım cnm uyumadı dışarı cıkardım bebek arabasında bıraz uyudu hava güzel olsa her gün çıkarım
minikmelegimmmm semaahmet ayy ben öğlen bebek arabasını aldım dısarı cıktım ıyıce gıydırdım sıkıca valla orda da uyudu bı yarım saat napıyım siz de deneyın uyur belki acıl hava
Balcicek1 minikmelegimmmm benim bebeğim de bir 9 günlük kendi kendine uyumuyor yazdığınız gibi emzirerek yanında kalarak falan
minikmelegimmmm Balcicek1 sizinki daha çok küçük normal cnm emmesi lazım iki saate bir sarılık olmasın