Kızlar bildiğiniz üzere 9 aylıkken sağlık ocağı kan tahlili istiyor. Ben 2 gün hastaneye gittim gittim geldim doktor kurula girdi hep ve sonrasın da sistemi kapattı hasta almayacağını söyledi boşuna çocukla gidip geldim yani. Şimdi ben aşıyı da yaptırdım kan aldırmasam olur mu ya ne de olsa 1 yaşın da tekrar alıyorlarmış siz neler yaptınız beni bi aydınlatın. Bugün sabah gidecektim geç kaldım hazırlan et derken öğlen arası giriyor. Aldırmasam mı acaba. Sadece Demir ekslkliğinemi bakıyorlar