Günaydın kızlar bebeğim 4.ayın içinde.hep başka sebeplerden geriye artık geçer vs diye ama hala topuğundaki morarma geçmedi saglik ocagindaki hemşireye sordum kem küm etti daha önce görmedim vs içime şüphe düştü randevu alın isterseniz vs dedi.basina gelen var mı normal mi. Obur topuğunda öyle bir şey yok;(