Umuttttt Bebeğimin 3 gündür sol kulağını çekip bırakıyor eviriyor çeviriyor bide iştahı azaldı iyice emmesi kısa sürüyor bazen yatırınca memeye hemen kalkmak istiyor ek gıda verince bi kaç kaşık anca alıyor neden acaba hasta değil keyfi iyiy ateşi falan yok
NunuDudu Umuttttt mutlaka ateş kusma olmak zorunda değil benim kızımın da keyfi yerindeydi sadece nezle atlattı sonra kulağını kaşımaya başladı iştahı azaldı doktora götürdüm orta kulak iltihabı başlamış dedi diş de çıkarıyor aynı zamanda. Ne olur ne olmaz sağlık ocağında doktor baksın en azından.
Umuttttt Rahimesevda ishal kusma ateş belirtileri bunlar bebeğim de yok keyifli huzursuz değil şuan bulunduğum yerde imkanım pek yok diyebilirim doktor için
Rahimesevda Umuttttt ama kulağıyla oynuyorsa devmli ve iştahı yoksa bnce sağlık ocağına da götürebilirsiniz