Kayserili Güzel anneler ek gıda sürecimize çok az bir zamn kaldı kullandıgınız memnun kaldıgınız mama sandalyesi önerilerinizi alabilirmiyim şimdiden teşekkürler 😍🤩🤩
Selinbam Kayserili bende kiwi var çok memnunum çok ucuz bişey almanı önermem sonuçta sağlam olmalı ama en ucuz ve güzeli de ikea nınki sanırım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kayserili Pilsan pratik. 2 yaş 1 aylık kızım hala taş gibi. 😂🤭 Ne düşme, ne sarsılma,ne devrilme hiç biri olmadı. Tek önerim şu olur. Ayak koyma basamagı olmasın. Büyüyüp güçlendikçe itiyorlar kendilerini ve devrilme riski çok fazla. ☺️
Mervehtp81 Kayserili a101 ve bime geliyor 50 100 tl arası çokta kullanışlı yani büyük paralar vermeye gerek yok onlara bakabilirsiniz 😏😁
Kayserili Psikologanne00 Kesinlikle öyle bakalım güzel qnnelerimizden başka ne yorumlar gelck beklemede kalayım🤩
Cgdmltr93 Kayserili İki tane mama sandalyemiz var. Biri Chicco. Kiwi koala gibi. Evet sağlam ama çok hantal. Her yere taşınmıyor. Ikea antilop aldık. Söküp her yere götürebiliyoruz hem pratik hem sağlam.
Kayserili Mervehtp81 arkadaşımda öyle söyledi ama bilemedim bn ya ögün vakitlerini geçircegi rahat konforlu lüxse kaçan ama uçuk fiyatlı olmayan bir model düşünmüştüm çok şeymi istiyorum ya😄taş çatlasın 300 500 arası işte🤪
Miniminikusum Kayserili bime a101e gelenlwre bakın ben aldım bi kendi evime bir annemlerin evine çok memnunum 5aydır kullanıyorum. Okdar para vermek yazık olurr bence aynı işlevi görüyor
Mirac_bbk Kayserili ikea antilop birde e bebekteki hem masa sandalye haline gelenide kullandık biz ikisinde iş görüyor
Mervehtp81 Kayserili kız inan aynı işlevi görüyor ona minderde alırsın ekstradan gayet kullanışlı cidden 500 vermene bile gerek kalmicak zaten çok kullanamicaksin bi süre sonra içinde durmak istemicek
Reyna Kayserili biz iki tane kullanıyoruz biri joie mimzy lx biri ikea antilop ikisinden de çok memnunum ikea temizlik açısından daha pratik sadece ve daha uygun fiyatlı diğerine göre
1ana_2evlat Kayserili Canım bizim mama sandalyemiz buydu çokta memnuniyetle kullandık joie mimzy modeli 😊 Ama artık ihtiyacımız yok düşünürsen satışa da koymuştum sadece kemeri yok ki biz varken de kullanmadık zaten emniyetli devrilmez asla 😊 https://imgyukle.com/i/kDX0Bn
Reyna 1ana_2evlat bende bu modeli kullanıyorum kemeri takılmadan koyduğumda bebeğim çıkıyor içinden çok tehlikeli bu arada süs niyetine değil o kemerler
Kayserili 1ana_2evlat Fiyat nedir belki bi annemiz görür begenir oladabilir aslında saglam ikinci el bulursam neden olmasın😍
1ana_2evlat Reyna Süs mü? Öyle birsey mi dedim? Ben kullanmadim bacak arasındaki koruması bize yetiyordu siz kullanın kullanmayın diyen olmadı size hayrını gorun
Deletedmom789 Kayserili bime gelen pilsandan iki tane var, ikisi de sapasağlam ☺️ az yer kaplıyor aynı zamanda