Evimizinnesesi hulyaaa-123 1 yaş aşısı var cnm götürün bence hem 1 yaşından sonra beslenmesine artık ekleyebilceğiniz gıdalar falan hakkında da bilgi alabilirsiniz ender her ay götürüyorum oğlumu sürekli aynı Dr a götürdüğüm için Dr söylüyordu bana bi daha ki sefer ne zaman getirceğimizi
Metesmom hulyaaa-123 1 yaşında sağlık ocağında aşı var. Bir de kan tahlili yapılıyor. Çocuk doktorunda genel bir muayene yapılması faydalı olur.
Evimizinnesesi hulyaaa-123 biz bütün aşılarını sağlık ocağında yaptrdk aşı takvimi verdiler her giddişimzde Bi sonraki getrceğimiz günü söylüyordu ebe
Mom4565 Deletedmom0099 her ay kontrole gidilmeli çünkü sanırım Türkiye de normal bu çocuğun gelişimini vs takip etmiyorlar mı biz 5 yaşına kadar götürüyoruz 5 yaşından sonra da yılda 1 kez mecbur yani gitmesek aylık kontrole Dr eve mektup gönderir 😏🙄
Evimizinnesesi hulyaaa-123 evet cnm sen götür 1 yaş aşısı var onu yaptırın a da onlar söylemese de sen sor bi daha nezaman diye
Deletedmom789 hulyaaa-123 her aşı öncesi mutlaka doktora götürürüm ben, bıngıldağını kontrol ettiririm. Bir durum var mı yok mu onu sorarım aşıya engel olabilecek. Bir de 1 yaşında doktora gitmeniz lazım çünkü kan değerlerine bakılır 1 yaşındayken
Deletedmom789 Mom4565 yurt dışında mı yaşıyorsunuz? Keşke bu uygulama Türkiye’de de olsa, ihmal oranı en azından azalırdı
Tr6615 Mom4565 aşı günlerinde gidiyoruz sonra yıldan yıla anca,takip etme olayı da yok ben arayıp kızın aşısı var geleyim mi demesem çağırmazlar 😂😂🤣🤣🤣