Bebeğim kakasını ilacsız yapamayan bir bebek üc aydır ilacla yapıyoruz nette okudum etraftanda duydum çörek otu yağı vermiştim iki üc gün gazada iyi geliyor diye bu seferde bebeğim ishal oldu sanırım iki üc sefer kaka yapmaya basladı kullanan varmı böyle sıkıntı yaşadınız mı