Asyatosunannesi ısısı çok iyi odanızın. Tog kalınlık değeri canım henüz termometre almadım ama ben polar pijama ve elyaf Yorgan ile yatıyorum o yüzden bebeğim 4ay 25gunluk Cıvıl den kadife 6 9 ay tulum aldım üstünde dinazor resmi var bakarsan.simdi onun içine incecik pijama giydiriyorum ,tulum, üstüne de ince yün yorgan var kolları dışarda koltuk altından ortuyirum. Ama hava biraz daha soğuduğunda yine cıvıl den 2.1 tog galiba elyaflı tulum aldım 9 12 ay. termometre diyelim ki 24derece dedi ince battaniye orterim. Ama gece ilerleyen saatlerde sogursa kalın battaniye orterim. Tabiki açıyor üstünü yatağın yanlarına sikistiriyirum .