3 aylık bebeğim var.gece uyurken mamadan sonra asla gaz çıkarmıyor.Biogaia kullandım ikizler 5 gün anca yetiyor ve çok pahalı.Sab simplex kullandım zinco, metasil, mommys bliss nerdeyse hepsini denedim.tavsiyeniz var mıdır? Tabi her çocukta farklı etki yapıyor ama.sürekli bir gaz değil aniden geliyor yarım saat moraracak kadar ağlıyor ne yapsam olmuyor kıvranıyor😞