Elifn Esratnc__ bende de var o ağrı enfeksiyon çıkmıştı ve dikişlerin hala çok hassas demişti ama tekrar gitmedim canım
010203 Esratnc__ canim 4 aylık oldu kızım hala lavobaya otururken baskı gibi hissederim devam ediyor normal doğum yaptım
Xoxox Ya bende bu gun kabız olmusum suan canim cok yaniyo dikisimmi acildi yoksa hemoroidmi anlayamadim nasil anlarim
Esratnc__ Xoxox aman kabızlıga çok dikkat et. Dikişler açılmaz ama ben doktora sormuştum agrı Yapar demişti
Eslemmina Esratnc__ 28 gün oldu 14 gün kanamam falan da bitmişti ama akıntıyla beraber koku başlamıştı iç dikişlerde kaşıntı ara sıra sızlama.vardi dikişler açılma yapmış enfeksiyon kapmis antibiyotik ve fitil verdi bayramdan sonra gideceğim kontrole
Mevanur2 Esratnc__ kötü kokulu bi akıntı yoksa korkma normal iyileşme sürecidir. Benim de 30 güne kadar ağrı olmuştu
44Ozlem Mevanur2 bendede akıntı geliyor 32gun oldu doğum yapalı ama akıntım var kanama kesildi sarı bir akıntı birazda koku var
elifsrbs Elifn batışma ise dikiş tutmuş anlamına geliyor ve o zaman yürümekte bile zorluk çekiyor gibi oluyorsun 🤦🏻♀️Neyseki çok uzun sürmüyor 😅
Miraycim Bende dun doktora gitdim hic bişey yok dedi ama agrim var kabiz oluyorum tuvaletimi yapdigimda oturamiyorum resmen 32 gun oldu dogum yapali