Dün özele gittim ultrosyonda gebelik gözükmedi kese görülmüyordu daha erken olabilir dedi adetim de 3 gün geçikmişti kan verdim ve bu arada iki defa hamilelik testi yaptırdım ilki silik ikincisi net kıpkırmızı çıktı . Az önce telefon açarak kan dönüşümü öğrendim beta hcg 489 çıkmış değer düşük kimyasal gebelik olabilir yarın gelsin bir daha kan versin demiş. Başına böyle bsey gelen varmı ?