Mdmd allah kadınında adamında belasını versin günahsız masum yavruyu dövmek öldürmek canilik ya nasıl üzüldüm. Benim bebegimde 3 buçuk aylık ben hasta oldu bronşit hastanede hatırcaz geçmezse dedi doktor diye kahroldum iyileşene kadar üşücek diye evden çıkmıyom o iyi olsun yeter ki diye canın o senin ya.
Birlikte yaşadıgı diyo sevgilisi çocugun babası degil galiba küçücük evladı varken adam peşinde koşuyo utanmadan kadın o asama o yüzü vermese evladına deyemez keşke kadını dövseydi ona olsaydı olan döverek öldürcek kadar önüne geçemedimi yani.
çocugu yapıp sorumluluguna dayanamayan sokaga bırakan insanlar var yatcak yerleri yok gerçekten.
Allahım böyle insanlara evlat vermesin nasıl isteyipte olmayan insanlar üzülenler kahrolanlar var çok yazık.
Allah isteyenin candan isteyenin kucagını boş bırakmasın 🙏