Arkadaşlar bebeğim son iki gündür sürekli mızmızlık ve ıkınma sesleri çıkarıyor cıkarıyor. Kucagıma alıp gezdirirsem susuyor sadece. Ama bebeklerim ikiz oldugu için haliyle bunu pek yapamıyorum. Bir de bunun sebebini tam anlayamadım. Daha 2 haftadır ek gıdaya geçtik. Çok az miktarda da olsa dışkı lama var ama sebep kabızlık mı yoksa diş çıkarma sürecine mi girdi bu arada eller sürekli ağızda ve cok fazla agız akıntı mız var