Su1 Ben guz lce yıkayıp sirkeli suda bırakıyorum iki saat falan..sonra yine bı sudan geçirip tencereye koyuyorm içine soğan ve sarımsak koyuyorm bı iki tane de defne yaprağı.kokusunu alsin die bu defne yaprağı..üstüne köpük geldikçe üstünden aliyorm,suyu azalmış olursa sıcak su üstüne ekliyorum,kemikler parçalana kadar kaynatiyorm,sabahtan koyarım en az sekiz dokuz saat kaynatrm kısık ateşte..