Elifnur01 öncelikle geçmiş olsun mustela stelatopia maalesef bizdede yan etki yaptı dha kötü olmuştu bebegimin yüzü uzun araştırmalar sonucu pek çok doktor gezdik 6 dr dan sonra 6 farklı kortizonlu krem kullandık daha çok yayılmaya başladı buradan birisi izmirde bir aktar önerdi instgrm hesabından guvenemeidk iyice araştırdık ettik sonunda siparis ettik ve pişman olduk keşke başta siparis verseydik diye isterseniz aktari onere bilirim.