Merhaba arkadaslar. Oncelikle Kadir gecemiz mübarek olsun. Ben philips avent manuel gogus pompasini kullanıyorum fakat sol gogsumu sağamıyorum bu nedenle elektrikli almayi düşünüyorum. Kullanıp memnun kaldığınız tavsiye edeceginiz bir marka var mı???