İki adet yeni biberon aldım uçlarında 2 no emzik takılıydı ben 4 no kullanıyorum onları tAktım ucuna bunlar da boşta kaldı. Ürünü yeni aldım hiç ellemeden aldığım emziklerin kutusuna koydum. 1m+ 2 yazıyor üzerinde. Tek delik. 2 no emzik arayanlar kaçırmasın