Bariss aynısı benim bebeğim de var. Tam da 5.5 aylıkken çıktı. Şuan 9 aylık duruyor. Bir kaç doktora götürdüm kimisi anlayamadı. En son iyi bi hoca buldum. Beyaz tenli bebeklerde görebiliyoruz niye neden bilinmiyor bebeğim cildine has bi durum vertiligo demişti.