meral1924 kızlar bu ilacı doktorumuz yazdı 2 aylık bebeğim için çok uyku yapıyo ve kulanma talimatında 6 ay östü kullanıma uygun olduğu yazıyo ne yapmalıyım kulanmaya devam ediyimi yoksa kulanmiyimi
Pembelikaftan meral1924 zaditeni benim oğluma 6 aylıkken verdi Dr alerji için uyku yapar gece uykusundan önce verin diye uyarmıştı 14 aylık oğlum hala kullanıyorum çoğu ilaçta yazar kullanım yaşı ama doktor yazdıysa gerekli olduğu için yazmıştır için huzursuzsa doktoruna sor
ilahiyatci_Mom meral1924 benm bebeğim 13 aylık zaditen kullanıyor doktorumuz küçüklere olmayacagını belirtmişti muayene ederken