Merhaba herkese, bebeğim 5 aylık ve pusete sığmıyor küçük geliyor puset, şehir içinde idare ediyoduk ama şimdi uzun yol yapıcaz bu yüzden oto koltuğuna geçmek istiyoruz 0-36 ay için olanlardan almayı düşünüyoruz sizler hangi marka hangi model oto koltuğu kullanıyorsun? Memnun musunuz özelliklerinden, kullanım rahatlığı vb.? Tecrübeli anneler fikir vererek yardımcı olursanız sevinirim. 🌸