Defnem201919 Doktora gidicem ama saat gelene kadar burdan sormak istedim bebeğimin sabah uyandığında göbeğin de kan gördüm çok korkuyorum neden olur bilen var mi
Havva1992 Defnem201919 hıc korkma canım benım oglumun da oldu doktora goturduk, K vitamın eksiklıgı den kanamıs orda hemen K vıtamını yaptılar gectı
neslihan-87 Defnem201919 Bebeğimdede olmuştu.K vitamini yapıldıktan sonra geçti.Korkmayın sizde geçicek inşaallah
Defnem201919 Havva1992 insallah ya bende okudum K vitamini eksikliğinden olduğunu doktora öğleden sonra gidicez insallah 🤲🏻 Çok teşekkür ederim cevap verdiğin için