Sorum yukarda arkadaşlar pazartesi aşı olduk dün ishal başladı, el gıda olarak patates kabak verdim 1 çay kasıgindan daha az üzüm pekmezi verdim.
Verdiğim ek gıdalarda ishal yapicagini pek düşünmüyorum, ağız yoluyla da asi yaptılar acaba onu yan etki yaptı. Varsa bu durumu yaşayanlar bi cevap verebilir mi hemen de hastaneye gitmek istemiyorum ortalık salgın dolu bugünde dodex vitamin iğnesini yaptırmam lazım yaptırmasam mı ayy kafam karıştı çok 😞😞