Suyum bittiği için bayıldım ve hastaneye kaldırmak istediler girmedim zorla götürduler ve bebeğin nabzının düştüğünü söylediler çok korktum hemen Diyarbakır’a sevk ettiler doğum hastanesi 2 gün beklememi söyledi ama içim rahat etmedi ve özel bir hastaneye gitttim gittiğim gibi para için direk sezeryana aldılar bende şoktayım hiçbir şeyin farkında değilim eşimde işte Diyarbakır’a yetismesi baya zman aldı geldiğinde bebek doğmuştu onsuz doğurmak çok zordu çünkü ondan hep destek alıyordum ondan güç alıyordum neyse bebeğim doğdu göstermediler bana kucağıma alamadım 2.300 Gr doğdu ve götürdüler bebegimi görmediğim için çok üzüldüm ve odaya geçtim bebeğimi yanima getirmediler 1 gün sonra bebeğimi getirdiler ve annem baya morardigini fark etti nefes alamadığını fark etti Allah okadar buyukk ki 1 gün nefesiz kalmış ve yaşamıştı hemen Memorial özel Hastanesi’ne kaldirlar yoğun bakımına attılar hemşireler çok çaresiz konuştular ümidimi kesmedim o sezeryanla halimle hastaneye sürekli gidip geliyordum ve sezeryan olduğu için sütüm yoktu ne yaptım ne ettim bebeğime mama vermemelerini istedim ve o sütü getirdim 1 gün içinde oğluma sağıp gönderdim 100 Gr aldı gide gide düzeldi ve hastaneye gelip emzirmemi istediler doktor eğer emesinde sıkıntı yoksa taburcu dedi ağlaya ağlaya ilk defa oğlumu kucağıma aldım çok küçük emmedi ememedi küçük olduğu için doktor kaşıkla beslememezi söyledi annem Allah razı olsun 20 gün boyunca kaşıkla besledik çok şükür emdi eve getirdik daha tek başıma ilk gebeliğim olmasına rağmen yemedim içmedim bu çocuğu kendine getirdim hemsireler bile helal olsun dedi şuan çok şükür okadar yaramaz ki ne yemek yerim ne iş yaparım nede adım atabilirim uyurken ağlayarak uyuyoruz bebeğimle kolik bebek ve inatçı gazları olduğu için çok ağlıyor şuan çok iyi bir durumda Allah hastanede evlatlarinin yolunu bekleyen tüm annelere sabır versin evlatlarinin bağışlasın kimsenin ciğerini yakmasın demem o ki hiçbir zaman hiç birşey için ümidinizi kesmeyin şükür edin kurban olduğum çok büyük 😘😘😘❤️😘❤️