2 aylık erkek bebeğim yaklaşık 2 haftadır çok az emmeye başladı . Aşırı huzursuz , uykuları çok sık bölünüyor. Normalde hem mama ile besliyorum , hem emziriyorum . Ama şu anda bebeğim mamayı da içmiyor, yani biberonu da kabul etmiyor ve anne sütü de almıyor.5 -6 saat boyunca emmediği oluyor . Zorlayınca bağırıyor ve susmuyor, bu aralar sürekli 3-4 saat boyunca ağlıyor. Uyuyup uyanıp hemen ağlamaya başlıyor. Yani hiç rahat değil ve sürekli aç . Sebebi ne olabilir , ne yapabilirim , buna kanser şeyler yaşayan var mı acaba ?