Selam kızlar Doğum yaptığım 3 ay oldu bu bebeğimden önce de bir süşük yapmıştım Yani bir seneyi aşkın bir şekilde adet olmuyorum ve her yerim şişti mi sezeryan olduğum için de akıntıların hepsi çıkmadan adet olabilmek için ne yapmam gerekiyor ayrıyetten hala emziriyorum bilgi verin lütfen çok şiştim