3melekannessii Merhaba hanımlar dakka bır gol bır ılk gunden yara oldu göğüslerim kulanıpta fayda gördüğünüz ozellıkle bıtkısel urunlerı söyler misiniz
HLmom 3melekannessii Tahinin üzerindeki yağ veya hakiki zeytinyağı birebir onca krem denedim kullandım fayda görmedim zeytinyağı sürdüm 3 günde iyileşti
minikturta 3melekannessii havucu rendele, zeytinyağ ile harmanla göğsüne koy strecle sabitleyebilirsin geçmiş olsun şekerim
Madu 3melekannessii Lansinoh krem bana da çok iyi geldi ayrıca doğal içerikli ve göğsünüzde krem kalıntısı kaldığında bebeğinize bi zararı yok.
Arasveannesi2 Bitkiseli bilmem ama lansinoh diye bi krem vardı yanlış hatırlamıyorsam bana çok iyi gelmişti 2 gün içinde yara ağrı acı kalmamıştı