Fbdeniz 12-13 aylıkken gece beslemesini kesmeye çalıştım ancak 2 hafta feryat figan ortalık ayağa kalkıyordu bu yüzden geri verdim . 18 aylıkken ara ara gece uykuya memesiz geçmesini sağladım yatakta oyalandık ve yorulunca dönüp kendi kendine uyudu . Uyandığı zaman da pışpışladım uykuyadevam etmezse bir defa meme verdim ederse vermedim . 19 aylık olunca ilk gece hiç emzirmedim doktor uf yapmış dedim sabaha kadar kalkmadı ve uyudu . Sabah kalkınca meme istedi doktor amca uf yapmış mama yiyelim mi dedim başını salladı . Sonra her meme istediğinde mutfağa gidip bi şeyler yedirdim . Bu şekilde hiç emmiyor artık