Kızlar nolur yardım edin benim kızım 4 aylık oldu ve malesef biberona alıştı. Aptallık ettim yenidoğdunda fazla kilo kaybı yaşamıştı ve Sarılığı vardı. Doktor 1 öğün mama vermeni söyledi ve sürekli sağ dedi. Çıkan sütleri hep şırınga ile verdim. Ne zaman ki kaynanam biberon getirene kadar. Vermiycem alışır desemde aynı şeyi eşimin yanında yapmaya başladı. Lojusalık dönemi tabi biri öh dese ağlıyorsun. Eşim de ver nolcak demeue başladı ve veriş o veriş. Şuan sütüm azaldı ve memeyi emmemeye başladı. Uyku sersemi alıyodu artık onuda yapmıyor. 😔😔 Ne yapağım ben süyüm azaldı iyice